vrijdag, juli 13, 2007

Evy liegt - Les 16

2 dagen verplichte rust gehad zoals chef Evy had gezegd en vandaag :

2 min lopen - 2 min rust
3 min lopen - 3 min rust
5 min lopen - 3 min rust
5 min lopen - 3 min rust
5 min lopen - stiekem doorgelopen tot aan de 5 KM zonder dat Evy het merkte - cooldown + stretchen

Ik geloof Evy niet meer... Deze les zou volgens haar gemakkelijker moeten zijn omdat we die al eens gedaan hebben, maar nougatbollen, ik heb vandaag goed afgezien. Waarschijnlijk had ik iets later moeten gaan als het iets koeler was. In ieder geval heb ik ene hele slechte tijd neergezet vandaag maar ik sta nu toch op de 37ste plaats in de challenge dus er zijn nog tragere mensen dan mij en daar ga ik ene op drinken :-).

Opmerking : na Les 15 hebben ze bij de VRT blijkbaar nieuwe CD's gekocht want de muziek is opeens anders (maar daarom niet beter) en dat werd ook eens tijd.

Nu weer dagje rust, zondag terug 6 en 7 minuten lopen commandeerde meesteres Gruyaert. We zullen wel zien hoe ik morgen Rock Herk verteer :-).