donderdag, juni 28, 2007

Evy commandeert - Les 13

Na een tijd weg geweest te zijn ga ik terug proberen regelmatig te posten en vooral bij te houden hoe het gaat met een beginnend loper.

Korte samenvatting tot nu toe :
Eerste keer vorig jaar begonnen in September na 10 jaar niet meer actief gesport te hebben - gestopt in Oktober wegens te slecht weer (amateur ik weet het)
Terug begonnen in maart Les 1 tot en met 16 ging heel goed, daarna knieblessure gekregen door overbelasting wegens te overmoedig en rustdagen beginnen te skippen. 3 weken rust genomen.

Vandaag terug opgepikt met Les 13.
Programma :
2 minuten lopen - 2 minuten wandelen
3 minuten lopen - 3 minuten wandelen
5 minuten lopen - 3 minuten wandelen
5 minuten lopen - 3 minuten wandelen
5 minuten lopen - 2 minuten cooldown en stretchen
Evy was weer even streng als altijd... Ik voel de 3 weken rust enorm in mijn benen maar de conditie is er nog.

Volgende les worden de 5 minuten - 6 minuten. Nu dagje rust, ik kijk er nu al naar uit...

Voor nike+ lopers, mijn profiel is te volgen op lowrider73 op nikeplus.com