dinsdag, juli 10, 2007

Evy commandeert - Les 15

Programma vandaag :

2 min lopen - 2 min wandelen
4 min lopen - 2 min wandelen
5 min lopen - 2 min wandelen
6 min lopen - 2 min wandelen
7 min lopen - 2 min cooldown + stretchen

Mijn weekend is precies toch iets te bourgondisch geweest. Mijn conditie kan deze les makkelijk aan maar mijn benen wilden niet echt mee. Na half tien gaan lopen is trouwens een echte verademing. Normaal ga ik tussen 7 en 8 uur 's avonds maar later zijn er minder honden, minder fietsers en wandelaars en is de temperatuur een stuk aangenamen, dus in de toekomst ga ik later lopen.

Ik kan mijn looplampjes (om mij zichtbaar te maken voor fietsers en pizzabrommer) niet meer vinden. Ik heb ze vorig seizoen ergens weggelegd waar ik ze zeker zou kunnen terugvinden. Resultaat... Ik kan ze niet meer vinden. Morgen een paar nieuwe lampjes scoren op het werk.