zaterdag, juni 30, 2007

Evy commandeert - Les 14

Dagje rust gehad en nu les 14 gedaan :

2 min lopen - 2 min wandelen
3 min lopen - 2 min wandelen
6 min lopen - 2 min wandelen
6 min lopen - 2 min wandelen
6 min lopen - 2 min cooldown

Geen pijn meer gevoeld in mij knie of lies. Wel een ander parcours dan normaal moeten lopen omdat mijn vaste parcours afgezet was voor een of ander house festival dus veel moet keren en draaien om toch rond te geraken en op het einde niet goed uitgekomen (te vroeg terug aan het eindpunt). nu weer dagje rust en dan op naar de 7 minuten intervals heeft Evy mij laten weten.
Vandaag toch 30 seconden van mijn gemiddelde snelheid afgedaan tov van vorige keer. Ik ben vorige les toch iets te voorzichtig geweest precies. Door dat draaien en keren vandaag toch 4 seconden langzamer geweest dan mijn beste tijd op de 5K tot nu toe :-(.