dinsdag, december 20, 2005

Hagar is er weer...

Ik kreeg deze mail vandaag...

Komt allen tezamen", roept Hagar, "want ik heb groot nieuws. Ik heb een brief ontvangen uit Raadselland". Frija en enkele stamgasten, schuiven snel aan de stamtafel. "Wat is het grote nieuws dan? vraagt Knut. "Nou", zegt Hagar, "we zijn uitgedaagd. 't Staat hier":

"Ik [naam], Raadselkoning van raadselland, daag Hagar en zijn vrienden uit, om een raadselparcours te komen afleggen, in ons prachtige dorp [naam]. Uw raadselavonturen zijn alom bekend en ik wil graag uw kennis testen. Graag zie ik uw reactie tegemoet".

Hoogachtend,

De Raadselkoning."

Wat gaan we doen Hagar", vraagt Olaf ongeduldig. "We nemen natuurlijk de uitdaging aan, en als we nu met onze drakar vertrekken kunnen we, schat ik, 24 december voor de kust van raadselland voor anker gaan", zegt Hagar. "Wie gaat er mee?" Frija kijkt bedenkelijk, "misschien moeten we ook nog andere mensen ronselen?" Olaf en Knut springen in het rond, ze willen maar wat graag vertrekken, niemand hoort wat Frija te melden heeft...

Dit nieuwe avontuur van Hagar is te vinden op http://www.creativepuzzels.nl/spel/speel1/mzsteriax6.5/ vanaf 24 december om 0u01.


Hmmm, een nieuwe (halve) Mzsteriax zo vlak tijdens mijn kerstverlof... Moet er nog even over nadenken of ik mijn kerstverlof hieraan ga opofferen of niet (waarschijnlijk wel hihihi)