donderdag, december 15, 2005

Trommeleuh...

Door die Salmonella die ik gehad heb (en eerlijk nog altijd last van heb) heb ik Sinterklaas gemist voor mijn petekind dus dat ga ik dit weekend inhalen. Mijn masterplan is om die kleine van jongsafaan instrumenten te leren bespelen, dan kan hij later beroemd worden en mij onderhouden als ik in het ouw peekeshuis zit want op uw pensioen moet ge tegen dan toch niemeer rekenen.
Stap 1 in zijn ontwikkeling naar Rock miljonair is drummer worden. Qua motoriek en interesse zit hij op dit moment in het stadium dat hij toch op alles wil slaan als het maar lawaai maakt, dus heb ik hem een drumstelleke gekocht met 2 trommels, een basdrum en een symbaal (en laweit dat dat muk). Morgen ga ik les 1 aan hem geven, hoe ambeteer ik mama en papa zoveel mogelijk door op trommels te slaan, en daarna vertrek ik weer veilig naar het buitenland voor een tijdje, woehahaha...