vrijdag, december 09, 2005

De renovatie - dag 5

Het zit er bijna op, net thuisgekomen en alles zit waar het moet zitten. Mooie thermostaatkranen en eindelijk terug een toilet waar ik maar op een knoppeke moet duwen ipv een emmerke te gebruiken (Het was maar voor een week maar dan beseft ge eigenlijk wat een luxe een goed werkend toilet is). Nu begint mijn favoriete onderdeel... NOT, het schoonmaken dus.

Volgende week woensdag komen de schilders nog langs om de muren, leidingen, plafonds en radiator te schilderen en dan is het klaar.

[Update] De loodgieters hebben volgens mij iets te rap weekend willen vieren want mijn toilet lijkt te lekken, in ieder geval blijft de vloer achter het toilet nat, niet echt veel, maar ergens lekt het precies wel. Hopelijk is het iets dat "zich nog moet zetten" en wacht ik efkes af tot morgen en ligt er ene dweil, anders mogen ze maandag terugkomen om het af te maken.