dinsdag, oktober 11, 2005

Stubru rules...

Gisteren en vandaag van huis uit gewerkt. Gisteren wegens onnodig lang moeten wachten op een postpakket en vandaag omdat er geen treinen rijden wegens een kabelbreuk (de lease auto strijd op dit moment gaat tussen de Audi A3 sportback, de VW Jetta en de Volvo V50 voor wie het interesseert, maar dat terzijde).

Het positieve van van telewerken is dat mijn internet connectie, in tegenstelling tot die op het werk, geen filter draait en ik dus ongestoord Stubru kan luisteren. Nu dacht ik hier in Holland met Yorin een aardig alternatief gevonden te hebben (Yorin draait geen RnB en House en garandeert dat ge dezelde plaat maximaal 2x per dag hoort, voor de rest lullen ze veel zoals bij alle Hollandse zenders), maar van huis uit kan ik weer de hele dag genieten van Studio Brussel en dan moet ge toegeven dat er eigenlijk in Holland geen concurrentie voor Stubru is. Ik krijg er bijna heimwee van...