dinsdag, oktober 04, 2005

Openbaar vervoer... Les zoveel...

Vandaag weer een belangrijke les geleerd als je met het openbaar vervoer reist en muziek luistert. De les vandaag is... Hou goed de gaten waar de kabels van uwe koptelefoon liggen als ge opstaat om uit te stappen.

Deze morgen was het nogal vol op de trein, maar ik stap gelukkig genoeg vroeg genoeg op om meestal toch nog een houten klapstoeleke bij de deur te pakken te krijgen. Deze morgen had een of ander mens het niet beter gevonden dan bovenop de kabel van mijne koptelefoon te gaan staan (ik heb ene koptelefoon met nogal ene lange kabel) die blijkbaar losgkomen was want meestal rol ik dat ding op, met als gevolg dat ik mijn eigen oor er bijna afscheurde toen ik opstond. Ik zit nu met een erg pijnlijke linkeroor met een snede achter mijn oorschelp. Erg pijnlijk allemaal, maar het zal mij gene tweede keer overkomen. Weer iets bijgeleerd, doe er uw voordeel mee...