vrijdag, oktober 14, 2005

Het vlees was weer zwak...

Vandaag werd ik op een of andere duistere manier weer eens de mediamarkt binnen gezogen. Ik had de roep een paar weken kunnen negeren, maar vandaag was het vlees te zwak om nog eens voorbij de deur te lopen en niet te gaan kijken wat ze nu weer bijna voor niks weggaven. Eigenlijk was er niks speciaals deze keer, totdat ik opeens een heeeeeel lange tafel met DVD pallet verkoop tegenkwam. Daar stonden allemaal DVD boxen tegen dumping prijzen uitnodigend te wachten om meegenomen te hebben. Het gevolg is dus dat ik nu de trotse eigenaar ben van een limited edition DVD box met 3 films van Quentin Tarantino en een box die "the Ultimate Oliver Stone Collection" heet en alle klassiekers bevat en dat voor heel weinig. Als kers op de taart kreeg ik bij de kassa ook nog een Playboy kado voor de artikels natuurlijk (staan blijkbaar artikels met Mediamarkt meisjes in deze maand), een DVD van een Fox Kids serie getiteld "Hoe kom ik in Oranje" altijd leuk om iemand kado te doen [grijns] en een CD van de muziek 10 daagse met allemaal Hollandse kwaliteits- (De dijk, Blof, etc...) en andere (Jan Smit, Ali B, etc...) muziek. Ook leuk om iemand in Belgie kado te doen... Het was weer eens de moeite... Ik ga nu eens met Platoon aan mijn Oliver Stone marathon beginnen :-).