vrijdag, maart 19, 2004

Signing off for the weekend...

Ik heb een vrij druk weekend voor de boeg, dus verwacht geen updates dit weekend, of er zou iets zo spectaculairs moeten gebeuren dat het mijn mening verdient.

Als iemand mij zaterdag zoekt, dan sta ik achter de toog in ons jeugdhuis (zie links rechts). Zaterdag hebben we namelijk het allerallerallerallerlaatste optreden (en dit keer echt het allerlaatste) van Watchman, onze gemeentelijke hardcore trots (of zoiets toch).

Zat 20 Maart: Room With A View, Addactionlistenerthis, WATCHMAN (Last show ever!) - Doors: 19u30 Price: 3€ Leden - 4€ Niet Leden.

Zondag is het carnavalstoet (en dan zijn we eindelijk van dat gezeik af) Dat betekent dus dat ik ergens ver weg in een gat ga wegkruipen tot zondag voorbij is.

Tot maandag dus waarschijnlijk...