zondag, oktober 02, 2005

Rosetta...

Ik ben dit weekend weer mee beginnen draaien met Rosetta, het "Human Proteome Folding Project" (was vroeger het Cancer research project). De bedoeling is om mijn idle CPU tijd te laten gebruiken om mee te helpen om het menselijke gnome te ontrafelen omdat daar de sleutel ligt in the vinden van oplossingen voor diverse ziekten en de menselijke gezondheid in het algemeen. Aangezien mijne PC toch bijna altijd aan staat heb ik daar geen probleem mee. Ik zou zeggen, doe ook mee, misschien maakt het een verschil, in ieder geval kan het gene kwaad en als ge dit met een aantal mensen doet kan het ook een leuke competitie zijn als randverschijnsel.

Meer hierover staat op : http://www.grid.org

Ik heb tot nu toe al 223 dagen, 17 uur, 36 minuten en 4 seconden CPU tijd gedeeld met dit project en hoop er vanaf vandaag nog ene hele hoop aan toe te voegen, en gij ?