maandag, augustus 22, 2005

Pukkelpop...

Zaterdag nog eens richting Kiewit afgezakt om naar Pukkelpop te gaan met een aantal mensen waar we vroeger alle festivals in de buurt mee onveilig maakten en die elkaar eigenlijk niet zoveel meer tegenkomen sinds iedereen zowat uitgezwermd is. In principe was zaterdag een vrij flauwe dag qua affiche maar de bedoeling was dan ook niet om te veel groepen te zien, maar nog eens rustig op een festivalwei rond te hangen niet te ver van de toog. In feite alleen de Dropkick Murphy's en de Heideroosjes, met surprise act de helft van Rowwen Hèze, (erg) actief gezien. Juliette Lewis heeft me zo ongeveer 5 minuten kunnen boeien (wat een arrogante trut), Ozark Henry heeft bevestigt wat ik al eerder dacht, Gaaaaaaap, hoe saaai maar we stonden nu eenmaal aan de toog langs de mainstage en de volgende toog stond te ver weg. Korn ook alweer bevestigt zoals ik ze al vaker gezien heb, ooit erg vernieuwend, nu gewoon heeel veel van hetzelfde, saaaai... voor de rest eigenlijk zoals gewoonlijk aan de toog gehangen en redelijk wat ouw bekenden tegen gekomen en nog eens ouderwets goed staan zeveren over eigenlijk niks. Het was weer goed, de Maes kwam vlot en smaakte goed (wat op zich al een verrassing is) alleen voel ik serieus dat ik niet meer gewend ben om zwaar door te zakken en dat ik veel meer moet gaan trainen om terug op mijn ouwe niveau te komen denk ik...