woensdag, augustus 03, 2005

The KFC experience...

Ge kent dat wel, redelijk moe van het werk op weg naar huis en ge moet op weg van het station naar huis iedere keer naast ene KFC door en nu wil het vandaag toch juist lukken dat er niemand staat aan te schuiven terwijl er normaal een lange rij staat waardoor u alle moed om vanachter aan te sluiten ontnomen wordt, dan is het wel erg moeilijk om de verleiding te weerstaan om niet effe binnen te lopen en iets te bestellen, ziehier mij ervaring.

Zoals gewoonlijk in dit soort etablissementen, weer veel te veel genomen en mij er dan nog laten inluizen om toch nog voor 1€ extra onion rings bij mijn menu te nemen (toch maar met het venster open slapen vannacht denk ik), daarbij nog ene te grote cola genomen die u het gevoel moet geven dat ge toch evenveel gegeten hebt als waar ge voor betaald hebt, vergeten ze dan nog het enige gezonde dat ik erbij had (mijne koolsla) en moest ik het variety menu bijna uitspellen als letterlijk nederlands (vaarietti) omdat die puber achter de toonbank blijkbaar niet goed had opgelet tijdens de engelse les terwijl mijn Engels toch wel redelijk goed is. Op zich dus wel een interessant ervaring, maar het is ze vergeven, het is namelijk veel te lekker om niet meer terug te gaan.

En dan ga ik nu een overdosis gepanneerde kip en onion rings voor de TV liggen verteren, als iemand wilt bellen, doe het dan op mijn GSM want mijn vast toestel staat op opstaanafstand en dat doe ik niet meer vandaag.