dinsdag, maart 23, 2004

Recap van het weekend...

Zaterdag achter de toog gestaan in De Plekker tijdens de optredens die we hadden.

Room with a View : Goeie Nu-Metalachtige muziek (als dat al bestaat), maar zeker niet vervelend om naar te kijken/luisteren. Jammer dat de rest van het (het is geen hardcore dus het is niet goed) volk daar niet zo over dacht, maar van mij mogen ze nog eens komen.

Addactionlistenerthis : De naam van de groep is wat mij betreft zowat het spannendste dat ze te bieden hebben. De nummers leken allemaal wat op mekaar en konden me ook niet echt boeien. Ik heb dan ook niet echt meer geluisterd na een paar nummers. Misschien dat het er ook mee te maken had dat sideshow Vicky nogal van haren tetter maakte en erin slaagde om een douche te nemen en een nieuw vat te steken tegelijkertijd.

Watchman : Watchman speelde voor de allerallerallerlaatste keer voor ze splitten, wat eigenlijk jammer is want ze waren echt wel goed. Ook het volk was het daar blijbkaar mee eens want der was goeie ambiance veel vliegende lichaamsdelen (gelukkig dat God er bij stond anders waren er zeker accidenten van gekomen). Het goeie nieuws is dat we hopelijk de leden van Watchman in de toekomst wel in andere bands zullen tegenkomen.

Zondag mij nog eens laten overhalen om toch buiten te komen voor de carnavalstoet, eens zien of ik misschien nog iets van dat vroegere carnaval gevoel naar boven kan halen toen we zelf nog met de Maxims of de No Problem met de stoeten meegingen en serieus de beest uitgehangen hebben.
Lange stoet gezien, veel wind af en toe wat regen, veel rondvliegende snoep, nog meer rondvliegende confetti (die wat dat heeft uitgevonden mogen ze wat mij betreft met zijn ... aan de hoogste boom hangen), veel verkleumde pubers gezien die met dikke tegengoesting daar liepen omdat het te koud was en nog meer mid-life crisissen voorbij zien komen die ene keer per jaar buiten mogen komen en zich met alle geweld dan willen verkleden en dat perse op straat willen doen. Kort samengevat dus, volgend jaar blijf ik weer binnenzitten of zorg ik dat ergens anders ben...