woensdag, januari 25, 2006

A new tree...

Voor ik het vergeet, ik heb in de Volvo garage ook nog een Ginkgo boom gekregen als kado. Tenminste dat heb ik mij laten wijsmaken, voorlopig heb ik alleen ene pot met grond die in ene zak staat, maar daar zou dus ene boom moeten uitkomen, ooit, echt waar, erewoord. Volgens de handleiding die bij de boom zit kan die boom wel 8 meter hoog worden.Met mijn trackrecord van dingen levend houden (Ik durf wedden dat ik zelfs een fossiel opnieuw zou kunnen laten sterven) denk ik niet dat ik ooit veel van die boom ga zien. Misschien toch meer mee naar Belgie nemen en hem bij mijn moeder achterlaten waar hij kan spelen met andere bomen. Trouwens ene boom van 8 meter op een terras van een paar vierkante meter, 5 hoog op een appartement lijkt me zowiezo al geen goed idee.