maandag, januari 23, 2006

Kkkkkkkoud...

Vandaag weer zo ene dag from hell gehad. Deze morgen al moeten lopen om mijn bus te halen want ik was weer rijkelijk laat (De schuld van Clijsters, kon die niet rapper die ander van de baan meppen zo vroeg op de morgen). Daarna een dikke vertraging gehad omdat er ene kapotte trein op de sporen stond (duh) en om een of andere reden mochten alle andere treinen voor gaan op de mijne. Op het werk ene gewone normale dag gehad zoals altijd, maar om 17u15 opeens op de NS website een bericht dat er weer ene kapotte trein geparkeerd stond juist op het stuk waar ik door moest. 3 Keer raden, welke treinen er weer uitvielen en welke mochten voorgaan. Aangezien dit niet de eerste keer is en ik zo ongeveer kon inschatten hoe lang het zou duren voor ik thuis was, ik vol goede moed naar de snoepautomaat op het werk om een voedzame maaltijd bestaande uit Mars en Snickers bij elkaar te rapen, bleek dat ding het ook al niet te doen... Grrrrrr. In ieder geval toch een lichtpuntje, de treinchauffeur een stuk richting Amsterdam waar we moesten overstappen was aardig genoeg om te blijven wachten tot onze boemeltrein aangekomen was en uiteindelijk ben ik toch nog op een uurke of 2 thuis geraakt (het laatste stuk te voet want de busschauffeurs moeten natuurlijk ook eten en rijden niet tussen 7 en 8, de vuillakken). Erg leuk zo met -5 en ene oostenwind op dit moment...