zondag, januari 01, 2006

Ene Gelukkige...

Ene Gelukkige 2006 voor iedereen gewenst...

Gisteren ene gezellige nieuwjaarsavond gehad met een paar vrienden en letterlijk de hele avond gegeten en gedronken en mij laten overtuigen dat ik toch ene Xbox 360 moet hebben om Project Gotham Racing te kunnen spelen. Alles ging goed tot tegen een uur of 1 de fles Tequila op tafel kwam. Enfin uiteindelijk ben ik toch tegen een uur of 4 geloof ik in mijn beddeke geraakt en vandaag voel ik mij toch redelijk fris, waarschijnlijk door de goeie fundering die in het begin van de avond gelegd was. Ik hoop nu wel dat de eating frenzy van de laatste 10 dagen voorbij is want wat ik voorbij heb zien komen aan eten daar kan een gemiddeld afrikaans land volgens mij een half jaar van leven.

Nu eens beginnen aan de traditionele New Years family tour en morgen weer terug Mzsteriaxen...