vrijdag, november 18, 2005

Zalige dag...

Effe een samenvatting van mijne dag...

  • Treinen reden weer niet deze morgen maar het was een zalig wandelweer dus maar een stuk te voet naar het werk gegaan.
  • Terwijl ik aan het wandelen ben gebeld worden door de huisbaas om te vragen wanneer ze mijn nieuwe badkamer en toilet kunnen komen installeren (5 dec gaan ze beginnen). Badkamer had ik op gerekend, toilet niet dat is dus een extra bonus, en dan ook nog zo snel. Zoals gedacht nog geen nieuws over mijn kapotte kraan, waarschijnlijk heb ik straks dus nog rapper een nieuwe badkamer dan een werkende kraan.
  • Op het werk bevestiging van de geruchten gehad dat een persoon die niet echt te vertrouwen was inderdaad ontslag genomen heeft en maandag al zijne laatste dag doet (dat gaan we vieren dit weekend).
  • Antwoord krijgen van Leaseplan en eindelijk mijne auto kunnen bestellen (nu enkel nog de bevestiging krijgen dat hij daadwerkelijk mijn richting uit gaat komen).
  • Trein 's avond reed weer met een dik kwartier vertraging maar het was nog goed wandelweer dus maar weer te voet een stuk gelopen.
Al bij al ene goeie dag dus, helemaal het tegenovergestelde van een paar dagen geleden.