woensdag, november 16, 2005

A day from Hell...

Effe snel mijne dag samenvatten...
  • De hele morgen is het kurkdroog totdat ik ene voet buitenzet en het opeens keihard begint te regenenen, inclusief onweer.
  • Terwijl ik op de trein zit is het weer droog, het zonneke schijnt zelfs efkes, ik ben 5 meter van de trein en weer een plensbui todat ik binnen ben op het werk.
  • Een project waar ik aan werk heeft minstens 4 weken zonder problemen gedraaid, willen we eindelijk onze CIO mee laten draaien stopt het opeens met werken zonder dat er ook maar iemand iets aangepast heeft en niemand die het terug aan de gang krijgt.
  • Heb ik eindelijk een keuze gemaakt om een auto te bestellen (Volvo V50 Momentum), krijg ik geen antwoord van Leaseplan.
  • Om half 7 eindelijk naar de trein en natuurlijk begint het weer heftig te regenen, bordje op het perron staat geen trein op, inderdaad, trein staat kapot ergens een paar km verder en rijdt niet.
  • Om half acht eindelijk de trein kunnen nemen, klemt de binnendeur van de trein en is bijna niet open te krijgen, deur is nu kapot wegens lichtelijke frustratie van mijn kant, maar klemt niet meer.
  • Op weg naar huis snel effe de KFC binnen voor een snelle hap, komt net voor mij een grote bende binnen die beslissen het halve menu te bestellen, dus een dikke 20 minuten wachten voor ik aan de beurt kom.
  • Eindelijk thuisgekomen, wil ik de was doen na een lang weekend Belgie, blijkt de waterkraan aan mijn wasmachine kapot te zijn.
  • Kapotte waterkraan aangemeld bij de verhuurder maar blijkbaar hebben ze hygiene in Holland niet hoog in het vaandel want ik krijg de raad mee om voorlopig naar een andere plek uit te zien om mijne was te doen want zo een kraan vervangen dat kan wel effe duren.
  • Kijk ik verder, zie ik opeens dat een heel rij tegels in mijn badkamer los aan het komen is, ik terug gebeld naar de verhuurder, blijkbaar is een rij kapotte tegels belangrijker dan een kapotte kraan want daar komt wel sneller iemand naar kijken
Tot zover ene dag om heel rap te vergeten, met mijn geluk vandaag valt deze nacht het dak op mijne kop of mag ik blij zijn dat ik ook niet onder ene auto gelopen ben... Rap deez bladzijde omslaan en morgen hopelijk beter.