maandag, september 12, 2005

Openbaar vervoer update...

Deze morgen op alle stations waar we langs reden politie gezien en de trein reed veel langzamer dan normaal. Na 2 stations begon ik mij toch voorzichtig af te vragen wat die mensen wisten dat ik niet wist. Deze avond geen politie meer gezien. Het was waarschijnlijk etenstijd, of de vermoedelijke dreiging is veilig op de trein blijven zitten en heeft zich niet durven openbaren aan die imposante politiemacht die met de handen in de zakken net ver genoeg weg bleef staan om niet mee opgeblazen te worden moest er iets gebeuren.

P.S. de trein waar ik op zat ging richting Zuiden dus richting Belgie, niet om u ongerust te maken of zo :-).

Vanavond trouwens ook een conducteur gehad die perse de namen van de stations moest zingen ipv gewoon opnoemen. De eerste 2 stations is dat wel grappig, maar daarna gewoon irritant, wou ik gewoon even melden.