dinsdag, september 13, 2005

Lap, en tis al begonnen...

Eens benieuwd waar al die stoere Vlamingen nu zitten... Als er nu iemand van de schreeuwers van een paar maanden terug kl*ten aan hun lijf hebben moet toch minstens B-H-V gesplist kunnen worden voor dat de walen dat vignet erdoor krijgen. En waar zitten de smoelen van VB ? Daar blijft het ook verdacht rustig nu ze de kans krijgen om weer eens met modder te gooien, of hebben ze nog spierpijn van op de gordel ? De NVA verdenk ik er al stiekem van dat ze een volgende ludieke actie zonder impact aan het voorbereiden zijn (waarschijnlijk iets met een grenspost die van geld gemaakt is of zo om eens origineel te zijn).

Kathleen "ik probeer echt mijn kop stil te houden als ik praat" van Brempt gaat de beproefde Belgische taktiek, ik start een debat en ge hoort er nooit nog iets van, toepassen dus we kunnen er gerust in zijn, dat vignet komt er nog niet.

Hoezo in Belgie kan er geen goede sitcom gemaakt worden, 't is alleen spijtig dat de helft altijd ondertiteld moet worden, van welke kant ge het ook bekijkt. Wordt heel waarschijnlijk vervolgd...