zaterdag, december 11, 2004

Mediamarkt truuken...

Die mediamarkt hier om de hoek wordt nog eens mijn failliet. Daarstraks snel even naar binnen om te kijken of ik daar een paar kerstkado's kon scoren, ik heb nog teveel pijn aan mijne rug om het voorlopig verder te gaan zoeken en terwijl Prins Bernhard begraven werd verwachtte ik niet veel drukte omdat zo ongeveer heel Holland toch zit te snotteren voor TV. Het resultaat, weer ene hoop rommel gekocht die ik eigenlijk niet echt nodig heb, maar toch wel makkelijk is (ik ben bv eindelijk gevallen voor de Senseo marketing in combinatie met een toch wel aantrekkelijke korting bij de concurrentie van de MM die ik ook voorbij kom, maar dat zijn details), maar nog geen enkel kerstkado gekocht omdat mijn familie niet echt gadget minded is en ik niks zag dat binnen het kerstbudget past waar ik ze een plezier mee zou kunnen doen. Straks nog eens wat gaan googelen om nog wat ideeen op te doen, als iemand een origineel idee heeft, laat maar wat commentaar achter.