dinsdag, december 07, 2004

iPod...

Ik heb mij vandaag zelf een kadooke gedaan, ik heb mij ene iPod gekocht. Ik was het beu om op het werk iedere keer die koptelefoon in mijn laptop te moeten steken of dat Kensington lock los te moeten maken en mijn laptop meezeulen als ik ergens anders dan op mijne bureau muziek wou horen en ik liep al een tijdje rond met het gedacht mij ene fatsoenlijke mp3 speler te kopen. Toegegeven er zijn ene hoop verschillende modellen op de markt met allemaal toeters en bellen, maar ik ben er maar van uit gegaan dat de iPod niet slecht kon zijn aangezien zoveel mensen er al ene gekocht hebben en ik ook wat volk ken die er zeer over te spreken zijn.

De Foto iPod en het 40GB modelleke vielen al direct af wegens te duur voor wat het is, maar ik heb toch een tijdje lopen twijfelen tussen de gewone witte iPod en de U2 iPod. Uiteindelijk vond ik de €50 extra voor de U2 iPod toch een beetje teveel en dan mocht ik ook nog niet mijn eigen gratis tekst laten graveren, dus het is toch ene gewone witte 20GB iPod geworden. Als de Applestore nu ook nog iets meewerkt heb ik hem voor de kerst nog binnen.