dinsdag, juni 01, 2004

Sporza U suck...

Vroeger was het nog mogelijk om vanuit Holland een sportwedstrijd via TV1 of Canvas te volgen met toch nog vrij redelijk en objectief commentaar. Nu ze met Sporza begonnen zijn is dat nu afgelopen, Sporza wordt namelijk enkel via de kabel en niet via antenne of schotel doorgegeven, dus in het buitenland is het nergens te zien.

De reactie van de VRT (Frank 'ik ben toch zo objectief behalve als het over Anderlecht gaat' Raes in een interview) is dat de mensen in het buitenland gewoon pech hebben of toch maar een appartementje in Knokke moeten huren als ze sport in Belgie willen zien. Frank 'kijk mij toch eens slijmen bij de echte sporters' Raes, U suck bigtime... Sporza, U suck bigtime... VRT U suck bigtime, als het Vlaams Blok Eigen Volk Eerst roept is het VRT nieuws er het eerste bij om de discriminatie te veroordelen, dit is minstens even erg en ik heb heb hier nog niemand over horen vallen.

Het is gisteren al begonnen met Roland Garros waar ik de wedstrijd van Malisse niet heb kunnen zien, het EK voetbal komt eraan en ik moet naar commentaar luisteren van iemand die denkt dan Holland al Europees kampioen is, de Olympische Spelen kan ik ook wel op mijn buik schrijven, maar dat is niet zo erg want de Belgen zijn daar toch maar figuranten.

deh, dat moest ik nu eens effe kwijt...