zaterdag, april 24, 2004

QT night

Gisteren op Veronica naar een Quentin Tarantino marathon gekeken. Ik kwam eerst toevallig bij Pulp Fiction voorbijzappen en daar weer eens blijven hangen, wat een geweldige film blijft het toch. Daarna was er ook nog een making of "From dusk till dawn" documentaire. De focus lag bij de crew en niet zozeer de film bij deze documentaire. Erg interessant om eens te zien hoeveel volk eigenlijk betrokken is bij zo een film. Uiteindelijk tegen een uur of half drie richting mijn bed om te zien dat toen ik het licht aandeed ineens alle stoppen doorsloegen en mijn lampen in mijn slaapkamer kapot waren. Geen idee hoe dat zo opeens gekomen is, maar op de tast nog een dik kwartier bezig geweest om alles terug aan de gang te krijgen. Gelukkig lijkt nu alles terug in orde.