vrijdag, februari 18, 2005

Mama's Jasje...

Dit is te ziek voor woorden en dat is dan nog zacht uitgedrukt. Ik had het deze morgen al via ene collega gehoord met het gedacht, het zal wel...maar ik zie nu meer en meer bronnen op internet die het nieuws ook brengen.
Een 42-jarige man die op 4 februari in Vlaardingen zijn moeder vermoordde, heeft na de moord rondgewandeld in de huid van zijn moeder. De man, computerdeskundige Roland Sylvester Z., liep ’s nachts anderhalf uur ongestoord door Vlaardingen heen, terwijl hij droop van het bloed dat kwam uit verwondingen die hij zichzelf had toegebracht. Mensen die hij tegenkwam dachten echter dat hij een carnavalsgewaad aanhad. Een getuige: ‘’Toen ik vanuit mijn flat naar beneden keek, zag ik hem staan. Zijn gezicht was helemaal donker, het moet met bloed besmeurd zijn geweest. Ik dacht dat hij een witte kaftan had omgeslagen. Later hoorde ik wat dat werkelijk was… Sindsdien kan ik niet meer slapen.’

Lees de rest via www.drijfzand.com