zaterdag, november 06, 2004

Games van toen maar dan nu...

Ahhh dit brengt me een 20/15-tal jaartjes terug, op de kermis, in het luna park, toen een spelleke spelen nog precies 5 frank kostte en ik zonder moeite met de topscorers van 1942 meekon en die kast gemakkelijk een halfuur met 1 game kon bezet houden.

Goed, back to reality... Veel van die oude games zijn nu gelukkig ook als swefjes te verkrijgen, Van Donkey Kong, Moon Rider tot Pacman, Pong en nog meer en ook nog een van mijn all-time favorites, arkanoid (alhoewel ik die grote ronde draaiknop die op die kast stond op mijn toetstenbord mis)

[MAJOR UPDATE] Woohoo, laat Aardschok nu vandaag ook net een site met zo ongeveer alle 80's games klassiekers publiceren, en guess what 1942 staat er ook op, daar gaat de rest van mijn weekend.