dinsdag, november 23, 2004

Bernini...

Gisterenavond (eigenlijk al nacht omdat ik het niet kon wegleggen) Het Bernini Misterie van Dan Brown uitgelezen. De Da Vinci Code mag dan al de bestseller van het moment zijn, maar Het Bernini Misterie vind ik persoonlijk beter, dit boek blijft tot het einde spannend en heeft een uiteindelijke plotwending die de "24" scriptschrijvers nog niet zouden kunnen bedenken. Ik kijk al uit naar de andere 3 Dan Brown boeken die mij vanuit mijn boekenkast liggen aan te staren. Deze 3 zijn in het Engels wegens nog niet vertaald naar het Nederlands, maar dat mag de pret niet drukken. Maar nu eerst als afwisseling ofwel een van de 2 Hell's Angels biografiƫn (een undercover en een officiele) die ik nog heb liggen lezen ofwel de Motley Crue biografie waar ik al een stuk van in Humo gelezen heb...