zaterdag, oktober 02, 2004

TMF Awards...

Ik zit al de hele avond heen en weer te zappen tussen de TMF awards en wat andere crap die op deze zaterdagavond op TV is. Na al ene hele hoop wandelende tieten en andere commerciele rotzooi voorbij hebben te zien komen (sommige had ik nog nooit van gehoord dus het is toch een leerrijke avond) val ik opeens midden in een optreden van Slipknot. Nu ben ik niet zo ene slipknot fan (Wait and Bleed daar gelaten), maar slipknot op de TMF awards vind ik toch redelijk hilarisch. De hele avond hebben de puberende huppelkutjes kunnen staan soppen op DJ Tiesto en Milk Inc en consorten, proberen hun armkes uit de kom staan zwaaien om toch maar op TV te komen, nu ziet ge links en rechts iemand bewegen en voor de rest alleen verbazing op die gezichtjes. O Jee, de mama's gaan ene hele hoop werk hebben deez nacht met al die nachtmerries van lelijke venten met maskers op, woehaha.

Ik denk dat ik toch maar ene DVD van Hans Teeuwen in de good old DVD speler ga steken wegens een bedroevend laag niveau op TV deze avond (en dan prijs ik me gelukkig dat ik hier zelfs de Belgische commerciele crap niet kan zien).