zaterdag, oktober 09, 2004

Flauwe mop...

Man en vrouw liggen samen in bed te slapen, opeens gaat om 2 uur
's nachts telefoon.
De vrouw neemt op en na 5 sekonden roept ze opeens, "ma mens hoe
moet ik dat nu weten, dat is 200 km ver van hier."

De man kijkt slaperig op en vraagt, "wat was dat allemaal ?"
De vrouw antwoordt : "ik weet het ook niet precies, maar er belde net een
vrouw om te vragen of de kust veilig was"


Tegenwoordig luister ik dus naar YorinFM op het werk en buiten het stuk Jensen in de middag waar dit soort "humor" in zit draaien ze wel goeie muziek, minder commercieel (lees meer rock) dan radio538 en minder gezwets dan op 3FM. Ik blijf nog altijd hopen dat ooit KinkFM en Arrow Rock een FM frequentie krijgen of dat we op het werk ooit online naar de radio mogen gaan luisten, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.