woensdag, september 08, 2004

Nieuwe Layout / Nieuwe Stijl...

2 Grote veranderingen vanaf vandaag !!! Vanaf vandaag wordt de Lowrider Blog omgevormd tot Lowrider's Linkdump en ga ik vanaf nu ook in het Engels omdat ik merk dat ik toch wel redelijk wat hits krijg uit Engelstalige landen.

De reden voor de verandering is dat ik er eigenlijk al een tijdje mee in mijn kop zat en dat ik een extreem drukke periode op mijn werk tegemoet ga de volgende 12 maanden en vrij weinig tijd ga hebben om mij nog (bijna) dagelijks met deze site bezig te houden.

Maar om helemaal te stoppen heb ik ook geen zin omdat het toch af en toe een leuke en makkelijke uitlaatklep is. Daarom dat ik vanaf vandaag af en toe nog eens mijn favorites folder kom leegkieperen om alle mooie, maar vooral vreemde, abnormale, extreme, zieke en ergere dingen die op internet te vinden zijn in de vorm van een linkdump op de wereld lost te laten.

Als iemand dus een tip heeft voor een link, maakt niet uit wat, laat het me weten via de maillink. Als ik het aanvaardbaar vind (en ik zie mezelf als vrij ruimdenkend, behalve voor racistische, fascisitische, xenofobe of extremistische ideeën) dan zet ik het erop met een bronvermelding.

Ik ga trouwens dit weekend nog wat aan de layout verder sleutelen omdat ik een paar dingetjes toch wel wil houden dus als er af en toe vreemde dingen lijken te gebeuren kan dat normaal zijn.

Happy reading...