donderdag, juli 15, 2004

Mag ik effe voordringen ?

Ik weet sinds vanmorgen waarom ik zo een hekel heb aan winkelen en om meer precies te zijn, het aanschuiven aan de kassa. Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en nu blijkt dat als ik lang rechtop stil moet staan ik de neiging krijg om flauw te vallen en zweetaanvallen krijg. Ik heb dat al een paar keer meegemaakt en heb zonder mijn koopwaar de winkel moeten uitlopen maar dacht iedere keer dat ik een griepje had of zo. Na weer zo een aanval dinsdag ben ik toch maar eens voor een checkup geweest en dit is het dus en het blijkt ook nog een redelijke normale "aandoening" te zijn (ik had er nog nooit van gehoord maar ik ben dan ook geen dokter). Nu ik er zo over terugdenk heb ik daar eigenlijk al heel mijn leven last van gehad (bv ook als in de file sta met de auto of onnodige lang moeten wachten) maar heb het nooit goed kunnen plaatsen. Om zeker te zijn heeft de dokter me morgen toch nog effe op een bloedonderzoekje gestuurd, met als waarschuwing, het kan daar wel druk zijn en het kan zijn dat je lang moet wachten. Laat dat nu net mijn probleem zijn, ik ga dus vol goede moed aanschuiven morgen en zie wel hoever ik kom.

Tips voor mensen die dat ook hebben zijn, met gekruiste benen gaan staan of je hoofd tegen je knieen leggen of gewoon blijven bewegen. Als ge volgende keer dus iemand met zijne kop tegen zijn knieen ziet staan of vreemde bewegingen maken in de rij aan de kassa weet ge waarom en kunt ge ze dus best even voor laten om ze te helpen (BTW het schijnt ook aan de toog voor te komen, dus volgende keer als ik achter u sta te wachten tot ik kan bestellen in de Plekker weet ge wat ge moet doen :-).

Ik zit er al aan te denken om een T-shirt te laten maken met op de voorkant, "Mag ik effe voordringen of ik val flauw" en op de achterkant "Dank u". Gat in de markt volgens mij... En ik heb nu natuurlijk ook het perfecte excuus om nooit meer te hoeven gaan shoppen LOL...