zondag, februari 01, 2004

JH De Plekker 3 jaar - Vrijdag

We hebben het weer overleefd, 3 jaar de plekker gevierd dit weekend.

Vrijdag al direct goed begonnen en met strak tempo kwamen de vogelkes al over de toog geschoven (of gevlogen), dat beloofde al veel goeds. Tegen een uur of 10 is Del Napkin beginnen spelen, met onze lokale celeb Jayke op gitaar. Qua opener maakten ze wel direct ene goeie indruk, uwe set beginnen met goedenavond Zussen terwjil ge in Zichen staat, dat is zo ongeveer even erg als Ice-T een paar jaar geleden die op Pukkelpop good-evening Holland roept, maar goed, voor de rest was Del Napkin best wel goed.

Ondertussen zaten we al een vlot aantal vogelkes verder en zou Eddy van het Karrewiel Feestcafe komen draaien, ambiance a volonte dus, maar gene Eddy te zien, dus kregen we ene andere "ambiance" DJ. Voor ons het teken om te verkassen naar het Vlaamse kermis/Bierproef lokaal.

Daar zijn we de rest van den avond blijven hangen om te sjoelbakken, kegelen, toldraaien of hoe die dingen ook mogen heten (Ik ga toch moeten oefenen voor volgend jaar want ik heb alweer geen flitsende Palm sloefen gewonnen) en natuurlijk ook om bier te "proeven". Tegen een uur of 2 dan toch maar stillekes naar huis gegaan want de ingenomen alcohol hoeveelheden begonnen mijn hand/oog/voet coordinatie serieus aan te tasten en ik was nog van plan om de finale van de Australian Open te zien op Canvas. Ik heb dan ook volgens mij volgehouden tot de eerst bal geslagen was en toen finaal in slaap gesukkeld (maar dat kan ik ook gedroomd hebben, die lijn was ondertussen erg dun geworden).