zondag, januari 18, 2004

MzsteriaX update van zondag...

http://www.creativepuzzels.nl/spel/speel1/mzsteriax/start.htm

03:03 PM : Yezzz... op naar de volgende, kan niet geloven dat ik bijna 24 uur vertraging opgelopen heb door een stom detail. Credits to dajomas en Isis forum om mij dat laatste duwtje te geven.

03:16 PM : Goed, 1.7 is dus echt wel makkelijk... Op naar 1.8

03:33 PM : Geronimo... I'm on a roll today. 1.8 is ook vrij makkelijk (maar dat zijn ze eigenlijk allemaal achteraf), maar toch weer effe dezelfde fout gemaakt als bij 1.6.

05:00 PM : Goed 2.1 ook klaar nu, na heel veel steun van Dojamas en Patrick (you know who you are)

05:20 PM : 2.2 ook erg makkelijk, zelfs voor een Belg.

Heb hard genoeg gewerkt voor een zondag, ga nog wat Blackadder kijken.

7:28 PM : Goed, de geest is weer eens zwak, ben toch terug aan het puzzelen geslagen. 2.3 ook opgelost dankzij Isis. Dat had ik er nooit uitgehaald, dat ging echt nergens over.

P.S. Als je hints wil mag je me altijd mailen, maar verwacht geen antwoorden van me.